Všeobecné obchodné podmienky poskytovania služby “Platba kartou“

I. Základné ustanovenia

  1. Sme spoločnosť mgx, s.r.o., so sídlom Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava, IČO: 31348921, IČ DPH: SK2020295222, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Bratislava I, oddiel Sro, vložka č. 4929/B (ďalej len „Poskytovateľ“, alebo “My”) a toto sú Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „Podmienky, alebo VOP“) na základe ktorých pre Vás (teda “Užívateľ”, alebo “Vy”) poskytujeme službu “Platba kartou”. Službu môžeme nazývať aj inými názvami ako napr. “Lacnejšie volanie”. Vždy však ide o jednu a tú istú službu (ďalej už len ako “Služba”), ktorú poskytujeme na našom webe www.flirtonline.sk alebo prostredníctvom mobilnej aplikácie (ďalej to nazývame pod spoločným názvom “web”).
  2. Podmienky sú pre vás aj pre nás záväzné a Vy s nimi súhlasíte vo chvíli, keď to potvrdíte na príslušnom mieste na našom webe, teda napr. zaškrtnete príslušné políčko, alebo si stlačením príslušného tlačítka zakúpite kredit na volanie platobnou kartou. Tieto podmienky nájdete vždy na našom webe.

II. Vymedzenie základných pojmov, teda čo je čo

  1. Animátor / animátorka je osoba poskytujúca služby určené len pre zábavné účely a potešenie na diaľku a to LEN prostredníctvom telefonickej alebo písanej konverzácie prostredníctvom „Služby“. Tieto osoby nie sú našimi zamestnancami.
  2. Cenník je cenník Služieb, ktorý je zverejnený v elektronickej forme na webe a je pre Vás záväzný. V cenníku sú uvedené ceny za službu za minútu spojenia (používania služby). Cenník sme oprávnený jednostranne meniť, pričom ak zmeníme základnú “štandardnú” cenu za volanie tak Vám to oznámime včas. Pokiaľ bude nejaká akciová (nižšia) cena, alebo špeciálna cena na určitého animátora, tak ju vždy uverejníme na webe priamo pri čísle pri konkrétnom animátorovi.
  3. Číslo je telefónne číslo prostredníctvom ktorého sa môžete dovolať - spojiť s animátorom. Je odlíšené a označené ako “Platba kartou” a v prípade tejto služby ide o čísla z bežnou tarifou (mobil, alebo pevná linka). (Pozor! Nejedná sa o audiotextové čísla - prémiové čísla so zvýšenou tarifou,na ktoré s tieto VOP nevzťahujú a ktoré nemajú s touto službou nič spoločné).
  4. Služba (v jednotnom alebo množnom čísle) sú všetky činnosti, ktoré urobíme, aby sme Vás za odplatu spojili s animátorom v zmysle týchto Podmienok.
  5. Kredit na volanie, alebo len jednoducho kredit - je suma zostatku za služby, ktoré ste si zakúpili, resp. predplatili.

III. Ako sa aktivuje Služba

  1. Službu si aktivujete tak, že si na našom webe zakúpite kredit na volanie platobnou kartou. Zadávanie údajov o platobnej karte a samotná platba sa vykonáva mimo nášho webu a to v online chránenom prostredí cez virtuálny platobný terminál banky. My nemáme prístup k žiadnemu údaju o vašej karte a tým pádom ani nič u nás neuchovávame.
  2. Pri kúpe kreditu musíte zadať telefónne číslo z ktorého chcete telefonovať a emailovú adresu na ktorú Vám budeme posielať vyúčtovania a informácie, ktoré súvisia so službou. Vaše telefónne číslo je jedinečný údaj, ktorý identifikuje Váš používateľský účet a nie je možné ho meniť. Správnosť telefónneho čísla overujeme sms kódom. Po zakúpení kreditu ste automaticky zaregistrovaný na našom webe. Na email Vám pošleme potvrdzovaciu správu o registrácii, údaje o vykonanej platbe, potvrdenie telefónneho čísla z ktorého môžete volať. Do Vášho používateľského účtu na flirtonline sa dostanete len po overení jednorázovým kódom, ktorý vám vždy pošleme smskou. Nemusíte sa však už vôbec prihlasovať, môžete len telefonovať, teda využívať službu bez akýchkoľvek zbytočností.
  3. Nezabudnite, že za správnosť a úplnosť údajov, ktoré uvediete a napíšete do formulára pri kúpe kreditu nesiete plnú zodpovednosť len Vy. Vždy si dobre skontrolujte čo tam napíšete.
  4. Deň keď si u nás zakúpite kredit v súlade s týmito Podmienkami sa považuje za deň uzatvorenia zmluvy o poskytovaní Služieb na diaľku.

IV. Ako sa používa Služba

  1. Z telefónneho čísla, ktoré ste zadali pri aktivácii služby zavoláte na číslo označené ako Platba kartou. Keď sa dovoláte, tak sa Vás hláska opýta na kód animátorky s ktorou Vás máme spojiť. Tento kód má každý animátor uvedený na webe pri jeho mene. Môžu nastať aj iné možnosti, hláska Vám vždy povie čo chce a čo sa bude diať.
  2. Volať môžete len z telefónneho čísla, ktoré poznáme, teda to ktoré ste zadali a overili sme ho pred kúpou kreditu, resp. ho máte zaregistrované pod vaším účtom na našom webe. Je to bezproblémové a chránené.
  3. Pokiaľ máte dostatočný kredit, alebo sa nám po každom vašom telefonáte podarí úspešne zaúčtovať to čo ste prevolali (podrobnejšie o tom píšeme nižšie v časti Úhrada za službu) a teda stav vášho kreditu nie je mínusový (nie ste nám nič dlžný), tak službu môžete využívať bez potreby manuálneho dobíjania kreditu, len telefonujete. Ak sa však z nejakého dôvodu stane, že sa dostanete u nás do mínusu, teda prevoláte viac ako bol váš kredit pred volaním a nám sa ho nepodarí z akéhokoľvek dôvodu zaúčtovať, tak vtedy si musíte opäť dobiť kredit online na našom webe inak Vám neumožníme využitie služieb. Kredit si môžete dobiť napríklad v sekcii Platba kartou / Kúpiť kredit po zadaní a overení Vášho telefónneho čísla smskou, alebo po prihlásení.
  4. Po každom telefonáte vám pošleme presné informácie o volaní a detailné vyúčtovanie. Napríklad na email, alebo push správou do mobilnej aplikácie.

V. Účtovanie za Službu

  1. Počítanie ceny za Službu (účtovanie) začína momentom keď Vás spojíme s animátorom (ďalej “spojenie”). Účtovaná je každá aj začatá minúta spojenia a to buď štandardná cena podľa Cenníka, alebo podľa akciovej ceny, resp. špeciálnej ceny na animátora. Po ukončení telefonátu - spojenia vypočítame sumu a zúčtujeme ju z Vášho kreditu (presne je to popísané nižšie).
  2. Maximálna doba spojenia je za každých okolností 60 minút a po tomto limite bude každé spojenie ukončené.
  3. Používaním služby beriete na vedomie, potvrdzujete a ste si vedomý, že suma za služby resp. suma za Kredit za naše služby a jeho čerpanie sú úplne nezávislé od akýchkoľvek platieb za telefónne hovory a predplatené minúty, ktoré máte k dispozícii u vášho operátora, a ktoré ste povinný mu uhrádzať na základe samostatného zmluvného vzťahu s ním, alebo iným poskytovateľom obdobných služieb.

VI. Úhrada za Službu

  1. Zakúpenie - dobitie kreditu / zaplatenie za služby. Všetky platby vykonané platobnou kartou sú uskutočnené cez virtuálny POS terminál banky. Zaplatiť (môžete kartami VISA, VISA Electron, MASTERCARD, Maestro a Diners Club a môžete použiť uvedené karty vydané akoukoľvek bankovou inštitúciou na svete.
  2. Po kliknutí na tlačítko Zaplatiť (Dobiť kredit, Kúpiť kredit) ste vždy presmerovaný na stránku banky, na ktorej v chránenom prostredí zadáte údaje o karte (číslo karty, CV kód a expiráciu) a potvrdíte sumu v príslušnej mene (EUR, resp. v CZK). Ak všetko prebehne v poriadku tak o tom na našej stránke dostanete informáciu a na email, resp. inou vhodnou formou vám pošleme potvrdenie o úspešnej realizácii platby.
  3. Automatické platby. Prvotným nákupom kreditu za našu službu je Vaša platobná karta zaregistrovaná v banke. Táto služba je bezpečná a údaje o karte sú uložené v chránenom prostredí banky a my nemáme žiadny prístup k týmto údajom a ani ich nijakým spôsobom nemôžeme uchovávať. Prostredníctvom tejto služby Vás môžeme automaticky zaúčtovať (bez potreby manuálnej autorizácie platobnej karty; autorizácia bola vykonaná pri prvotnom nákupe kreditu) po využití Služby a to len v prípade, ak výška vášho kreditu nedosahuje sumu za použitú Službu. V takomto prípade Vám bude automaticky naúčtovaná dlžná suma, teda rozdiel medzi počiatočným kreditom pred použitím Služby a skutočnou cenou za využitú Službu. Maximálna výška jednej automatickej platby je limitovaná maximálnou dĺžkou spojenia (60 minút) a cenou za minútu spojenia. Platnosť služby zaregistrovanej karty je nastavená na neurčito a môžete nás kedykoľvek požiadať o jej zrušenie a teda aj o zrušenie celej Služby.
  4. Úhrada za služby prebieha v mene EUR, okrem prípadov používania služby z českého čísla (predvoľba +420) na naše české číslo. Vtedy prebieha účtovanie a úhrada v mene CZK (Kč).
  5. Dôležité! Údaje o vašej karte zadávate vždy a za každých okolností mimo nášho webu a to v chránenom prostredí banky. My nemáme žiadny prístup k údajom o vašej karte a tým pádom ich ani nemôžeme uchovávať. Vaše údaje sú teda zabezpečené a platba je absolútne bezpečná. Nemusíte sa ničoho obávať.
  6. Na Vaše požiadanie Vám emailom zašleme v elektronickej forme daňový doklad za poskytnuté Služby (vystavený v zmysle platných právnych predpisov).

VII. Ukončenie služby

  1. Vy ako náš zákazník nás kedykoľvek môžete požiadať prostredníctvom e-mailovej správy o zrušenie a ukončenie vašej registrácie a tým pádom o ukončíte službu.
  2. My môžeme zrušiť službu a ukončiť Vašu registráciu v nasledujúcich prípadoch:
    • Pri poskytovaní Služieb sa správate k animátorom hrubo a v rozpore s dobrými mravmi; alebo
    • Nevyužívate Služby po dobu dlhšiu ako 1 rok
  3. V prípade zrušenia a ukončenia registrácie podľa bodu 1 a 2 vyššie Vám poukážeme nevyčerpaný kredit, ktorý prevyšuje sumu vo výške 3,- EUR, na na Vašu kartu, zníženú o manipulačný poplatok vo výške 3,- EUR.
  4. Zrušenie registrácie sa považuje za ukončenie zmluvy o poskytovaní Služieb na diaľku uzatvorenej podľa týchto Podmienok.

VIII. Zodpovednosť

  1. Našu službu sa snažme robiť čo najlepšie pre Vás. Za niečo môžeme niesť zodpovednosť a za niečo nie, pretože sú to veci mimo nás. Takže my zodpovedáme za kvalitu poskytovanej Služby v rozsahu, v akom ju môžeme ovplyvniť, to znamená kvalita spojenia, samotné spojenie, účtovanie a výber peňazí za Službu.
  2. Na Služby Vám môžeme poskytnúť zákonnú záruku v trvaní 24 mesiacov odo dňa ich poskytnutia.
  3. My nezodpovedáme za obsah a pravdivosť informácií, ktoré Vám poskytne príslušný Animátor / Animátorka. Volania a konverzácia je anonymná a je len medzi vami a animátorom. Obsah telefonátu podlieha telekomunikačnému tajomstvu.
  4. My nezodpovedáme za škody, ktoré vznikli v dôsledku chýb pri spojení a prenose informácií, ak tieto chyby neboli zavinené nami (napr. nerealizovanie spojenia s animátorom a pod.).
  5. My nezodpovedáme za škody, ktoré Vám vznikli nesprávnym používaním Služby, napr. nedodržaním postupu podľa Podmienok, použitie nevhodných zariadení alebo nevhodné nastavenie zariadení a pod.
  6. Vy ako užívateľ nemáte nárok na náhradu škody, ak nesplnenie našich povinností bolo spôsobené Vašim konaním alebo nedostatkom súčinnosti, ktorú ste nám bol povinný poskytnúť. Nemáte nárok na náhradu tej časti škody, ktorá bola spôsobená nesplnením Vašich povinností ustanovených právnymi predpismi za účelom predchádzania vzniku škody alebo obmedzenia jej rozsahu.
  7. My taktiež nezodpovedá za škodu, ktorá vznikla v dôsledku skutočností charakteru vyššej moci, ako napr. havárie, živelné pohromy, výpadky elektrickej energie, krízové situácie, epidémie, branná pohotovosť štátu a iné obdobné okolnosti.
  8. My Vám nezodpovedáme za Váš prípadný ušlý zisk, v dôsledku vyššie uvedených okolností.

IX. Reklamácie

  1. Veríme, že k žiadnym reklamáciám nedôjde a ak dôjde tak pôjde skôr o nedorozumenie. Všetky reklamácie sa snažíme riešiť okamžite, ako sa to len dá.
  2. Reklamovať môžete kvalitu poskytnutej Služby, neposkytnutie Služby, vyúčtovanie prípadne iné vady Služby z dôvodov na na našej strane.
  3. Ak máte pocit, že máte dôvod na reklamáciu, tak ste povinný to urobiť bez zbytočného odkladu odo dňa, kedy nastala skutočnosť zakladajúca dôvod Vašej reklamácie. Najjednoduchší spôsob podania reklamácie je priamo na našom webe cez formulár v sekcii “Kontakt”, prípadne emailom na adresu office@mgx.sk, alebo normálnou poštou na našu adresu.
  4. Chceme Vašu reklamáciu vyriešiť čo najskôr a preto tam prosím uveďte to čo potrebujeme na jej prešetrenie. Telefónne číslo (prostredníctvom ktorého ste zaregistrovaný), doručovací email, dátum a približný čas hovoru (poskytovania Služby), ktorú reklamujete, ako aj číslo z ktorého bol hovor uskutočnený a samozrejme dôvod reklamácie.
  5. Po doručení reklamácie bezodkladne prešetríme jej oprávnenosť, určíme spôsob vybavenia a vybavíme ju bez zbytočného odkladu. Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, my však veci vybavujeme väčšinou v priebehu pracovného dňa.
  6. Sme povinní Vás informovať o uplatnení Vašej reklamácie a urobíme tak hneď ako to bude možné, teda bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
  7. Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania poskytnutím Služby bez vád, vrátením ceny zaplatenej za vadnú Službu, vyplatením primeranej zľavy z ceny Služby alebo odôvodnené zamietnutie reklamácie.
  8. Ak bude reklamácia vyriešená vrátením ceny za zaplatenú službu, tak sa uskutoční v tej istej mene a na tú istú kartu, ako bola pôvodná platba uskutočnená.
  9. V prípadoch, ak by ste neboli spokojný s vyriešením Vašej reklamácie (veríme, že k tomu nedôjde) a nechcete sa súdiť máte právo využiť alternatívne riešenie sporu mimosúdnou cestou, podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Obrátiť sa môžete na subjekt zapísaný v zozname Ministerstva hospodárstva SR.
  10. Podnet môžete podať aj priamo na Slovenskú obchodnú inšpekciu, ktorá je zároveň aj orgánom dozoru a dohľadu

X. Záverečné ustanovenia

  1. Pokiaľ nie je v týchto Podmienkach výslovne ustanovené inak, My a Vy budeme komunikovať elektronickou formou prostredníctvom Vašej e-mailovej adresy použitej pri registrácii - kúpe kreditu a našej e-mailovej adresy.
  2. V prípade, ak sa niektoré ustanovenia týchto Podmienok stanú celkom alebo sčasti neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné, nie je tým dotknutá platnosť a účinnosť ostatných ustanovení. Namiesto neplatných, neúčinných a nevykonateľných ustanovení sa použijú ustanovenia príslušných právnych predpisov.
  3. Práva a povinnosti Poskytovateľa a Užívateľa, ktoré nie sú výslovne upravené v týchto Podmienkach sa budú riadiť príslušnými zákonmi SR.
  4. Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmenu a dopĺňanie týchto Podmienok, pričom takéto zmenené Podmienky bezodkladne zverejní na internetovej stránke Poskytovateľa.
  5. Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 12.4.2021